UKF Nitra - materiály, prednášky, skúšky, zápočtovky = www.studujes.sk

utorok, mája 13, 2008

Ludwig online




Môj rozovor :D hehe:

» Som rád, že si ma opäť navštívil, gg.
opat ? ?
» Nehovorme o tom.
o com zas ?
» Budem radšej taktne mlčať.
a ze porozpravajme sa :d
» Keď chceš, aby sme sa o niečom rozprávali, začni.
sak uz som zacal
» Skvelé.
aj ja si myslim
» Nechápem, ako si to môžeš myslieť.
:d si blby ?
» Čo ja viem?
no urcite ze ano
» Tak ja teda určite nie.
ale hej
» To na veci podľa mňa vôbec nič nemení.
sak hej blby blbym zostane
» Súhlasím s tebou.
bodaj by nie :d
» Nieee!
si si to rozmyslel ?
» Rozmýšľanie je kognitívna vlastnosť psychiky.
to fakt ?
» Tebe by som neklamal.
uha a co k tomu est povies ?
» Vieš, že neviem?
aleeeeeee povedz mi viac o tom
» Nepíš mi sem sprostosti.
ake ?
» Ešte raz mi položíš takúto sprostú otázku, tak sa vypnem!
a co sa ta mam teda pytat ?
» Vieš, že neviem?
vime
» Nie som si istý, či si mi naozaj odpovedal na to, čo som sa ťa pýtal. Ale nechajme to tak.
tak cau
» Tak sa teda maj.